Ogólne warunki realizacji zamówień


Niniejsze warunki określają zasady realizacji zamówień i dostaw wyrobów przez Hafciarnia Dorota Goslar.

1. Podstawą realizacji zamówień i dostaw wyrobów są zamówienia składane przez Zamawiających
drogą e-mailową z zastrzeżeniem poniższych postanowień.

2. Zamawiający – przed rozpoczęciem produkcji - zobowiązany jest przesłać via e-mail wszystkie niezbędne
informacje dotyczące zamówienia.

3. Przed realizacją pierwszego zamówienia na nowy wzór wyrobu (haftu), Zamawiający zobowiązany
jest do przesłania grafiki w celu wykonania programu haftu, do realizacji zamówienia.
Gdy program haftu jest gotowy, Zamawiający otrzymuje wykonaną próbę haftu.

4. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć materiały, szmatki, produkty do przeprowadzenia prób.
Jeżeli próby są wykonane i zaakceptowane na materiale innym, niż produkt docelowy w zamówieniu -
Hafciarnia Dorota Goslar nie ponosi odpowiedzialności za ewentualnie powstałe różnice, wynikające z
haftu na innego typu materiale. Zamawiający akceptuje takie ryzyko.

5. Ceny przedstawione, w wycenach zamówień są cenami netto - dotyczą wyrobu/haftu/programu, czynności
dodatkowych w tym również wysyłki.

6. Do produkcji zlecenia, Zamawiający dostarcza od 1% do 2% więcej produktów, wykrojów, zw względu
na możliwe straty produkcyjne. Jeżeli Zamawiający dostarcza ilość podaną w zamówieniu, bez rezerwy
produkcyjnej - przyjmuje do wiadomości, że z w/w ilości produktów od 1% do 2% może stanowić stratę
produkcyjną.

7. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty należności za zrealizowane dostawy w oparciu o faktury
VAT wystawiane przez Hafciarnia Dorota Goslar, z tym że:
- przy realizacji zlecenia na wykonanie programu do haftu (w tym prób), Zamawiający zobowiązany jest
do dokonania 100 % przedpłaty.

8. Kolejne etapy produkcji zamówienia płatne będą w terminach ustalonych z Zamawiającym,
wskazanych w zamówieniu.

9. Wszystkie ceny będą powiększane o podatek VAT wg stawki obowiązującej w dniu powstania
obowiązku podatkowego.

10. Dostawy realizowane będą w terminach ustalonym z Zamawiającym.

11. Reklamacje dotyczące braków ilościowych Zamawiający obowiązany jest zgłosić niezwłocznie, nie
później niż w ciągu 24 godzin po odbiorze towarów, zaś dotyczące jakości w terminie 3 dni od dnia
odebrania towarów.

12. Hafciarnia Dorota Goslar, w terminie siedmiu dni od dnia zgłoszenia reklamacji zobowiązana jest
poinformować Zamawiającego o sposobie jej rozpatrzenia, chyba że reklamacja będzie zawierać braki
uniemożliwiające jej rozpatrzenie w w/w terminie.

13. W sprawach nieuregulowanych w ogólnych warunkach realizacji zamówień zastosowanie znajdują
przepisy Kodeksu Cywilnego